اعلام آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره داستان كوتاه پایداری

خبرگزاری پانا:‌ دبیر علمی سومین جشنواره داستان‌های کوتاه پایداری گفت: تاكنون بیش از 700 اثر در دو بخش اصلی و جنبی به این جشنواره ارسال شده است و علاقه‌مندان تا ساعت 24 امروز (30 مهر 91) مهلت دارند كه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره داستان كوتاه پایداری ارسال كنند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،‌ جواد محقق، دبیرعلمی سومین جشنواره داستان های کوتاه پایداری گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ساعت 24 امروز یكشنبه 30 مهر ماه است. تاکنون نیز 550 اثر به بخش اصلی و 220 اثر به بخش جنبی كه شامل داستان کوتاه پایداری افغانستان ارسال شده‌اند و پیش بینی می‌كنیم كه تا پایان وقت امروز، تعداد آثار به حدود 800 اثر افزایش یابد.

محقق درباره آغاز به کار داوری این جشنواره گفت: بنده به عنوان دبیر علمی انتخاب شده‌ام و محمد جواد جزینی ریاست هیات داوران را بر عهده دارد. در بخش جنبی داستان کوتاه پایداری افغانستان نیر داوری این آثار برعهده جمعی از نویسندگان افغان است که برگزیدگان این بخش نیز در مراسم پایانی معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان به شركت در سومین جشنواره داستان های کوتاه پایداری این جشنواره تا ساعت 24 امروز فرصت دارند تا «داستانك» و «داستان كوتاه كوتاه» خود را به سایت www.nashrehezare.ir یا نشانی الکترونیکیnashr_1000 @yahoo.com ارسال كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار