مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

انجمن اولیا و‌ مربیان پیوند دهنده اصلی خانه و مدرسه است

تبریز(پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت انجمن اولیا و مربیان در آموزش و پرورش، آن را پیوند‌ دهنده اصلی خانه و مدرسه دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۶۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و‌ مربیان پیوند دهنده اصلی خانه و مدرسه است

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در گردهمایی توجیهی،آموزشی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان نواحی و مناطق آموزش و پرورش با اشاره به نعمت امنیت،ولایت،میهن و مردم مهربان گفت: باید برای این الطاف خداوند شکرگزار بود و برای رفع مشکلات موجود دست به دست هم داد و از تمام موانع عبور کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تلاش های شبانه روزی در فرآیند اجرایی رتبه بندی گفت: در تلاشیم‌ تا کاستی ها موجود را حل کنیم و در جهت رضایتمندی همکاران گام برداریم و لذا بررسی مدارک بارگذاری شده و‌ ارزیابی آنها توسط ارزیابان فرا استانی انجام می پذیرد و‌ تیم ها در حال طراحی سازو کارهای لازم جهت بررسی یا درج اعتراضات هستند.

وی با اشاره به اهمبت وجود پیوند اولیا با مدرسه، اظهار داشت: انجمن اولیا و‌مربیان پیوند دهنده اصلی خانه و مدرسه است و‌ با کمک این ساختار می توان بر بسیاری از مشکلات فایق آمد.

عبدالهی مشاور مدیر کل نیز در این جلسه داشتن انگیزه را از شروط اصلی انجام امور محوله دانست و‌ بر لزوم ایجاد بستر انگیزشی و رقابتی برای پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

وی گفت: تشویق، ترغیب و تذکر از محرک های لازم جهت پیشرفت در امور هستند و باید در تمام زمینه های آموزشی و پرورشی در نظر گرفته شوند.

مشاور مدیرکل گفت: همکاران شاغل در انجمن اولیا و‌ مربیان با تلاش خود فرصت عظیمی را فراهم می آورند که دانش آموزان و اولیا را از انواع آسیب ها رها سازند.

در ادامه این جلسه نیز اصغر شفاییه، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان با تقدیر از زحمات چندین ساله کارشناسان، از چند پستی بودن اکثر همکاران شاغل در این حوزه ابراز نارضایتی کرد و‌گفت: باید تلاش کرد با تدابیر ویژه کارشناسان این حوزه بتوانند بر امور انجمن اولیا و مربیان تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی بر برگزاری جدی و در چهارچوب دستورالعمل ها تاکید کرد و از برنامه ریزی برای ارتقا میزان خدمات مشاوره ای خبر داد.

وی در پایان اظهار داشت:باید حوزه های مشاوره مناطق بیش از پیش تلاش کرده و عملکرد به حد رضایت بخش برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار