رئیس بنیاد شهید خلیل آباد:

نرم‌افزار کبوتران آسمانی اولین نرم‌افزار معرفی شهیدان خراسان‌رضوی است

خلیل آباد(پانا) - رئیس بنیاد شهید خلیل آباد گفت نرم افزار اندرویدی کبوتران آسمانی که حاوی اطلاعات شهیدان شهرستان خلیل آباد و حومه است در نوع خود اولین نرم‌افزار در استان خراسان‌رضوی است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نرم‌افزار کبوتران آسمانی اولین نرم‌افزار معرفی شهیدان خراسان‌رضوی است

مرتضی علیمرادی، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران در مراسم رونمایی از برنامه اندرویدی به یاد ۲۸۷ شهید والامقام شهرستان خلیل آباد گفت: بر خود وظیفه دانستیم که به منظور بزرگداشت شهیدان از سال گذشته در خصوص تهیه و جمع آوری وصیت نامه ها و زندگی نامه شهیدان عزیز و ساخت نرم افزار اندرویدی به عنوان یادنامه ۲۸۷ شهید والامقام شهرستان که در نوع خود اولین نرم افزار در استان است اقدام کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف ما در عرصه فرهنگ و ایثار و شهادت و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های مختلف فرهنگی آموزشی استقامت به خانواده های معزز شهیدان و مردم شهیدپرور است.

علیمرادی ادامه داد :۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا به همین مناسبت مراسم برگزار شده است و شهدای عزیز ما بر گردن همه ما حق دارند و جان عزیزشان که بهترین سرمایه خودشان بوده را در طبق اخلاص گذاشتند و برای حفظ انقلاب اسلامی ایران جانشان را دادند تا در امنیت و رفاه و آرامش کامل باشیم و بتوانیم راه شهیدان را ادامه دهیم و ساخت این نرم افزار ادای دین کوچکی به شهیدان بود.

در ادامه جلسه امیرحسین صفدری طراح و برنامه نویس نرم افزار اندرویدی کبوتران آسمانی گفت: هدف از گردهمایی امروزه بیعت دوباره با رهبری و یاد بود ۲۸۷شهید والامقام شهرستان خلیل‌آباد است. همچنین رونمایی از این اپلیکیشن یا نرم افزار اندرویدی که توسط بنده حقیر طراحی و برنامه نویسی شده است، انجام می شود تا توسط این برنامه یاد شهیدان شهرستانمان را در فضای پرآشوب مجازی زنده کنیم و کمکی به این جامعه کنیم که انشالله با همکاری مسئولین دلسوز در این جامعه نقش موثری داشته باشیم و بتوانیم فعالیت‌هایمان را در این شهرستان بیشتر کنیم.

صفدری ادامه داد: منظور از فعالیت هایمان این است که در آینده گروهی از جوانان علاقه مند و متعدد به برنامه نویسی را گرد هم جمع کنیم برای کمک به کشور. همچنین ارائه پروژه های برنامه نویسی برای هوش مصنوعی کم و بیش همه شما واقف به این مسئله هستید و می دانید که اکنون کشورهای در حال توسعه ای هستند که سرمایه بسیاری برای این مورد می کنند. منظور از هوش مصنوعی بحث رباتیک یا عمل های جراحی ماشین آلات و دیگر موارد است که انشالله بتوانیم گروهی از آنان را با مدد شما مسئولان در شهرستان خلیل‌آباد درست کنیم.

در ادامه مراسم از طراح و برنامه نویس نرم افزار اندرویدی کبوتران آسمانی و همچنین اداراتی که در طی سال با بنیاد شهید همکاری مطلوبی داشتند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

دانش آموز خبرنگار: مریم حسن نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار