معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد:

یکی از اهداف مهم حوزه آموزش ابتدایی، تربیت کودکانی خلاق و نوآور است

ملارد(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از مربیان برگزار‌کننده جشنواره هویت ملی کودکان ایران اسلامی، یکی از اهداف مهم حوزه آموزش ابتدایی را تربیت کودکانی خلاق و نوآور خواند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف مهم حوزه آموزش ابتدایی، تربیت کودکانی خلاق و نوآور است

مراسم تجلیل از مربیان شرکت‌کننده در جشنواره هویت ملی کودکان ایران اسلامی مراکز کودکستان‌های شهرستان ملارد در محل سالن شورای آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد در این مراسم بیان کرد: ساخت و استفاده از دست‌سازهای آموزشی جهت آموزش، باید در رأس کار شما قرار گیرد؛ زیرا از اهداف مهم ما تربیت کودکی خلاق و نوآور در تمامی عرصه‌ها است و می‌توان با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه، در صورت نیاز نمایشگاه‌هایی تشکیل داد تا دیگر مربیان نیز از این دست سازه‌ها استفاده کنند.

وی در ادامه خطاب به مربیان تأکید کرد: نهادینه کردن حفظ محیط زیست را جدی بگیرید، زیرا شما مربیان می‌توانید در ذهن کودکان ورود پیدا کنید و آموزش های مثبت و موثر در ذهن آنها داشته باشید.

طی این مراسم از زحمات مربیان کودکستان‌ها و پیش‌دبستانی‌های فعال که در جشنواره منطقه‌ای هویت ملی، در بهمن‌ماه سال جاری حضور موثر داشتند، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار