مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

«مهمانی در مهمانی» با شاد‌

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت امسال فعالیت‌های یادگیری در ایام نوروز، «مهمانی در مهمانی» نام دارد که 5 مهمانی شامل مهمانی لاله‌ها، مهمانی بهار، مهمانی خدا، مهمانی طبیعت و مهمانی خانواده نامگذاری شده و کانالی در شبکه شاد برای اجرای این طرح ایجاد شده که 6 میلیون دانش‌آموز در آن عضو هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
«مهمانی در مهمانی» با شاد‌

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ محمد محمدی در نشست دست‌اندرکاران تولید و انتشار مجلات رشد با مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان متقارن شده که ویژگی متفاوتی را ایجاد کرده است. همچنین بچه‌ها در ایام نوروز، مراسم‌هایی چون پنج‌شنبه آخر سال زیارت اهل قبور و در ایام عید، دید و بازدید را دارند.

وی خاطرنشان کرد: امسال فعالیت‌های یادگیری در ایام نوروز، «مهمانی در مهمانی» نام دارد که 5 مهمانی شامل مهمانی لاله‌ها، مهمانی بهار، مهمانی خدا، مهمانی طبیعت و مهمانی خانواده نامگذاری شده است. برای اجرای این طرح، کانالی را در شاد طراحی کرده‌ایم که 6 میلیون دانش‌آموز در آن عضو هستند. بنا داریم پیام‌های یادگیری در آن بارگذاری کنیم. البته تعداد پیام‌ها زیاد نیست. اولین پیام، ورزش است. پیام بعدی، تربیتی است که در راستای اصطلاحات مهمانی‌هایی است که تعریف شده است. پیام بعدی درباره سلامت دانش‌‌آموزان و محیط زیست است.

محمدی با بیان اینکه معماهای خانوادگی هم در این کانال بارگزاری می‌شود، اظهار کرد: در این طرح، بستری را فراهم کنیم و متناسب با خلاقیت و استعداد خود انجام دهند. بچه‌ها آثار خود را می‌فرستند و بهترین آثار در کانال آثار دانش‌‌آموزان برای تبادل تجربه دانش‌‌آموزی ارسال می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: انتشار محتواهای متنوع مجلات رشد در موضوعات قصه، شعر، سرگرمی و بازی فرصت مناسبی برای همکاری مشترک بین 2 دفتر خواهد بود.

بر اساس این نشست مقرر شد در ماه مبارک رمضان امسال که مقارن با عید نوروز است، محتوای مجلات رشد، یکی از منابع محوری کانال معاونت ابتدایی برای دانش‌آموزان باشد. همچنین در این نشست بر همکاری مجلات دانش‌آموزی رشد دوره ابتدایی با طرح «مهمانی در مهمانی» تأکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار