رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

جامعه با خبر به‌هنگام و صادقانه به سمت صلاح، سوق داده می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت آموزش و پرورش در مدیریت وضعیت اخیر نشان داد که با خبر به‌هنگام، درست و صادقانه می‌شود افکار جامعه را به سمت صلاح، سوق داد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جامعه با خبر به‌هنگام و صادقانه به سمت صلاح، سوق داده می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ علیرضا عبدی معاون وزیر و رئیس این سازمان در جمع برخی از پژوهشگران حوزه سواد با اشاره به اهمیت آشنایی همگانی با انواع مختلف سواد، ضرورت عبور از تعریف تک‌بعدی سواد را یادآور شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به وقایع اخیر و ریشه‌های ایجاد این حوادث، وضعیت نامناسب سطح سوادهای چندگانه را مورد اشاره قرار داده و یکی از راهکارهای عبور از اینگونه حوادث و موفقیت در جنگ‌های ترکیبی را که عموما از ابزارهای جنگ شناختی بهره‌مند می‌شوند را افزایش سطح سواد همگانی دانست.

معاون وزیر آموزش و پرورش با مهم خواندن ایجاد ظرفیت‌هایی که دغدغه سواد همگانی و تنوع سواد را داشته باشند را مورد اشاره قرار داد.

او در ادامه به سواد رسانه و سواد تحلیلی یکی از سوادهای مورد نیاز اشاره کرد و افزود: ما هر کجا از این ظرفیت، درست استفاده کردیم توانستیم به خوبی و به صلاح، جامعه را مدیریت کنیم و مردم هم زمانی که تحلیل‌های درست و به‌هنگام دریافت کردند کاملا فهیمانه همراهی کردند.

دبیرشورای عالی پشتیبانی سوادآموزی به عنوان مثال؛ رویکرد آموزش و پرورش را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در مدیریت وضعیت اخیر، آموزش و پرورش نشان داد که با خبر به‌هنگام، درست و صادقانه می‌شود افکار جامعه را به سمت صلاح، سوق داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار