در گفت‌وگو با پانا:

مرتضی کرمانی مقدم : پریرا مقابل سپاهان مامور شکستن کمر پرسپولیس بود

دیاباته برای تعطیلات به اینجا آمده است/ امیری روی گل سپاهان مقصر نبود/ قلعه نویی بهترین گزینه بود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی سرخپوشان با اشتباه مرگبار خود که منجر  به اخراجش مقابل سپاهان شد، کمر این تیم را شکست.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مرتضی کرمانی مقدم : پریرا مقابل سپاهان مامور شکستن کمر پرسپولیس بود

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: «اصلاً حالم خوب نیست. وقتی اشتباه مرگبار مهاجم برزیلی را دیدم، اعصابم خرد شد. او با اخراجش پدر تیم را درآورد. با این سن و سال اگر من جای او بودم، بدون شک بهتر بازی می‌کردم. مگر می‌شود در چنین بازی‌ای یک بازیکن این‌قدر بی‌مسئولیتی کند و به‌راحتی اخراج شود؟ پریرا انگار مأمور شده بود تا کمر پرسپولیس را بشکند.»

وی افزود: «آل کثیر باید ابتدای بازی در ترکیب قرار می‌گرفت. او دوندگی بالایی دارد و می‌توانست مدافعان حریف را مشغول کند. اما پریرا نه دوندگی دارد، نه پرس بلد است و نه می‌تواند حفظ توپ داشته باشد. ‌واقعا این بازیکن هیچی ندارد. بااین‌حال ما اصلاً نیمه اول خوب نبودیم و سپاهان از ما بهتر بود. اما نیمه دوم بااینکه ده نفره بودیم،توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم و مستحق باخت نبودیم. وقتی پریرا هم بود، البته ده نفره بودیم واقع. ولی بچه‌ها توانستند خیلی خوب بازی کنند و ثانیه آخر روی یک غفلت گل خوردیم.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «این مهاجم برزیلی فقط اسمش برزیلی است و بیشتر به همان دی کارمو شباهت دارد. واقع اعصابم از دستش خرد است. یحیی از بازیکن خارجی شانس نیاورده است. واقع بازیکنان خارجی تیم‌های دیگر را آدم می‌بیند، حسرت می‌خورد. حیف بود آن دقیقه گل خوردیم. من فکر می‌کنم انتقاد از وحید امیری درست نیست. او روی کل مقصر نبود. شاید یک‌لحظه خون به مغزش نرسید و روی خط ایستاد و به سمت بازیکن گلزن نرفت تا نتواند شوت بزند. بااین‌حال چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.»
مرتضی کرمانی مقدم گفت: «متأسفانه داوری‌ها واقع پرسپولیس را اذیت می‌کند. در همین مسابقه داور چقدر اخطارهای الکی داد و خطاهای بی‌مورد به نفع حریف گرفت. اصلاً نیاز نیست داور حتماً پنالتی بگیرد. کافی است چند سوت بی‌مورد بزند تا اعصاب و تمرکز تیم را به هم بریزد. دقیقاً داور بازی با سپاهان این کار را کرد. او حتی کی توانست پریرا را اخراج نکند و مماشات کند‌. چون بازیکن سپاهآن‌هم سرش را پایین آورد. داور اگر حرفه‌ای بود، کارت نمی‌داد و عجله کرد. بازیکنان حریف به او هیجان دادند و داور هم کارت قرمز داد. واقع بعد از جام جهانی صدر جدول را داوران از ما گرفتند. این‌ها علیه پرسپولیس سوت می‌زنند و به‌راحتی تیم را از صدر دور کردند. آن‌ها به ما ضرر زدند. بااین‌حال ما هنوز شانس زیادی برای قهرمانی داریم.»

وی افزود: «متأسفانه بازیکنان ما مصدوم هستند. صادقی که نیم‌فصل دوم مدام مصدوم بوده و نیم‌فصل اول هم فقط یک بازی خوب از او یاد دارم که آن‌هم مقابل هوادار بود. دیاباته که مدام مصدوم است و برای تعطیلات به پرسپولیس آمده است. شانس ما هم این است که هر بازیکنی می‌آید، مصدوم می‌شود. واقع دست یحیی روی نیمکت خالی است.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «شما نیمکت‌های سپاهان، استقلال و فولاد را ببینید. دست مربیانشان باز است اما یحیی مهره‌ای ندارد. گل محمدی واقع تنهاست. همان‌طور که درویش در باشگاه تنهایی کار را پیش می‌برد. هیچ‌چیز تمام نشده و اتفاقات عجیب‌وغریب زیاد می‌افتد. بازی‌های زیادی باقی‌مانده و می‌توانیم به صدر برگردیم.»

مرتضی کرمانی مقدم در رابطه با سرمربیگری قلعه‌نویی در تیم ملی گفت: «قلعه‌نویی انتخاب خوبی بود. بین گزینه‌هایی که اعلام شد، اصلح بود. فوتبالیست‌های ما را می‌شناسد. مربی توانایی است و توان کنترل بازیکنانی مثل سردار و طارمی را دارد. حواسش به همه‌چیز بوده و کارش را بلد است. بازیکنی جرات ندارد از دستوراتش سرپیچی کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار