کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی، آموزش وپرورش شهرستان قدس:

حجم بالای دروس باعث سردرگمی دانش‌آموزان کنکوری می‌شود

شهرقدس ( پانا)- کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی، آموزش و پرورش شهرستان قدس، در کارگاه توانمندسازی مشاوران دوره اول و رابطین مشاور دوره دوم که در سالن همایش شهید دهنو شهرستان قدس برگزار شد، گفت حجم بالای دروس باعث سردرگمی دانش‌آموزان کنکوری می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۵۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حجم بالای دروس باعث سردرگمی دانش‌آموزان کنکوری می‌شود

در این کارگاه احمد خالقی، کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی، آموزش و پرورش شهرستان قدس با اشاره به اهمیت کنکور و نقش مهم این آزمون گفت: بسیاری از دانش آموزان ممکن است با توجه به حجم بالای مطالب دچار نوعی سردرگمی و استرس شوند، باید با راهکارهای مطللوب مشاوران سعی در برطرف کردن استرس دانش آموزان داشته باشند.

همچنین مریم اسلامی کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی، آموزش و پرورش شهرستان قدس در این جلسه در خصوص نحوه مطالعه و مدیریت زمان و تمامی تغییراتی که در آزمون رخ داده، اطلاعاتی در اختیار مشاورین قرار داد.

اسلامی گفت: داوطلبان برای حل مشکلات درسی و شخصی، آمادگی در کنکور، پیشرفت درسی، افزایش انگیزه و کاهش استرس و اضطراب به کمک مشاورانی آگاه و باتجربه نیاز دارند.

وی افزود: برای رسیدن به هدف اصلی، یعنی موفقیت و کسب رتبه عالی در کنکور مشورت گرفتن از افراد آگاه و باتجربه در هر زمینه‌ای می­‌تواند در موفقیت و گرفتن نتیجه دلخواه کمک بسیاری کند.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار