مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج در گفت گو با پانا:

مردم ما مردمی مهدوی هستند

کرج (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج در روز جشن نیمه شعبان عنوان کرد مردم، مردمی مهدوی هستند مسئولین باید مقدمات ظهور را فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۴۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم ما مردمی مهدوی هستند

ابوالحسن معظمی گودرزی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «هموطنان ما مردمی مهدوی هستند و همگی منتظر ظهور مهدی صاحب الزمان هستیم. مسئولین می بایست بستر و مقدمات را آماده و فراهم کنند، زیرا مردم ما با حضور پر شورشان اثبات کردند که همیشه در صحنه ها حضور دارند و در این میلاد باسعادت هم وسعت عشق و علاقه مردم مهدوی ما به حضرت مهدی (عج) بار دیگر ثابت شد.»

وی در ادامه و با تاکید بر اهمیت رسانه گفت: «رسانه ها باید وسعت عشق مردم مهدوی ما را به تصویر بکشند و آن را به بهترین شکل انعکاس دهند تا همه بدانند که عشق به مهدی در مردم ما نهادینه است.»

معظمی گودرزی افزود: «امروز آموزش و پرورش پا به میدان گذاشته است و آماده خدمت است.»

مدیر آموزش و پرورش بیان کرد: «از اقدامات آموزش و پرورش در این عید باسعادت برپا کردن غرفه هایی با محورهای مهدویت در شاخه های فرهنگی و هنری و ... بود که با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد.»

گودرزی در ادامه و با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم های مختلف اضافه کرد: «ما همگی باید پا به میدان و آماده باشیم، زیرا ما نسل ظهوریم. دهه هشتادی ها و دهه نودی ها کسانی هستند که به امید خدا پرچم را به دست مهدی(عج) می دهند.

دانش آموز خبرنگار: پارسا خدیوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار