امام جمعه بناب:

سربازان گمنان امام زمان(عج) برای کشور عزت آفرین هستند

بناب (پانا) - امام جمعه بناب با اشاره به اهمیت امنیت در کشور، سربازان گمنام امام زمان (عج) را برای کشور عزت آفرین عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سربازان گمنان امام زمان(عج) برای کشور عزت آفرین هستند

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در دیدار با مسئولین و کارکنان اداره اطلاعات شهرستان بناب به مناسبت ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج) و هفته سربازان گمنام آن امام همام، ضمن عرض تبریک این ایام خجسته از تلاش‌های مجاهدانه آنان تقدیر کرد و برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی و خصوصاً سربازان گمنام امام زمان (عج) آرزوی توفیق کرد.

وی تأکید کرد: ما باید به سربازان گمنامی که برای کشور عزت می‌آفرینند و هیچ وقت نام آنها آورده نمی‌شود، ببالیم.

امام جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی قلعه عظیم امینتی برای ملت و کشور ما هستند؛ آنها خطرات بزرگی را از کشور دفع می‌کنند بدون اینکه ما متوجه بشویم؛ خطراتی که هر یک از آنها برای به مخاطره انداختن کشور ما کافی است.

باقری بنابی اذعان کرد: توطئه‌های امنیتی علیه کشور ما بسیار پیچیده و وسیع هستند و هزینه‌های گزافی پرداخت شده تا کشور ما را در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و موضوعات اجتماعی دچار بحران‌های غیرقابل مهار کنند اما سربازان گمنام امام زمان (عج) همه آنها را خنثی کرده‌اند.

وی عملکرد دستگاه اطلاعاتی را در مقابله با مفاسد اقتصادی مهم و قابل توجه دانست و گفت: کشف باندهای اقتصادی، پول شویی، تأثیرگذار در ساماندهی اقتصادی و بازار کالا و نرخ ارز از اقدامات دستگاه امنیتی در این عرصه است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی بایستی در شناسایی مشکلات و مسائل مرتبط با زندگی روزمره مردم، مشکلات سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان، ارائه اخبار و راهکارهای اجرایی به دستگاه‌های ذیربط و همچنین شناسایی مشکلات اساسی مردم و گزارش آن به مقامات کشوری اهتمام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار