فاز نخست نگارش جدید سامانه جامع «نماد» رونمایی شد

تهران (پانا) - فاز نخست نگارش جدید سامانه جامع «نماد» در اختتامیه گردهمایی نهادینه‌سازی سند نظام جامع راهنمایی و مشاوره رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فاز نخست نگارش جدید سامانه جامع «نماد» رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی؛ گردهمایی نهادینه‌سازی سند نظام جامع راهنمایی و مشاوره طی ۳ روز در اصفهان برگزار شد.

امیر تجلی‌نیا، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه این گردهمایی از رونمایی از فاز نخست نگارش جدید سامانه جامع نماد، خبر داد و گفت: این مراسم امروز با حضور مدیران و مسئولان وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در نشست تخصصی کارگروه‌های نهادینه‌سازی نظام جامع راهنمایی و مشاوره و دوره آموزشی استانداردهای مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان از برنامه مراقبت از خود توسط مدیران و مسئولین وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان رونمایی شد.

تجلی‌نیا همچنین اضافه کرد: افتتاح آنلاین کانون‌‌های یاریگران زندگی استان‌های کشور با دعای امام زمان(عج) توسط ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و با حضور مسئولین وزارت آموزش و پرورش در نشست تخصصی کارگروه‌های نهادینه‌سازی نظام جامع راهنمایی و مشاوره و دوره آموزشی استانداردهای مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اردوگاه کشوری شهید بهشتی استان اصفهان صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار