مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

کاشت و رشد درختان، راهکاری مناسب برای کاهش آلودگی تهران

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان کاشت درخت را در کشور ایران، به خصوص در شهر تهران که آلوده‌ترین شهر جهان است، ضروری دانست و آن را راهکاری مناسب برای کاهش آلودگی تهران خواند.

کد مطلب: ۱۳۵۴۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کاشت و رشد درختان، راهکاری مناسب برای کاهش آلودگی تهران

همزمان با فرا رسیدن روز درخت و درختکاری، مراسم درختکاری با حضور آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش، مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، حسین اصلانی رئیس سازمان سواد آموزی، مریم محمدی مسئول سازمان دانش آموزی، معصومه احمدی معاون آموزش ابتدایی و سایر مسئولین ناحیه یک بهارستان در مدرسه ستایش برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ابتدای برنامه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: اگر به گذشته برگردیم، کسی بدنیا آمد که اکنون همه‌ ما منتظر آمدن او هستیم؛ این شخص، کسی جز حضرت مهدی موعود(عج) نیست که پس از سپری کردن غیبت صغری، اکنون در غیبت کبری به سر می‌برد و هر زمانی که خداوند بخواهد، غیبت ایشان به پایان رسیده و ظهور خواهد کرد.

وی افزود: کاشت درخت در کشور ایران، به خصوص در شهر تهران که آلوده ترین شهر جهان است امری ضروری است؛ ما باید برای کاهش آلودگی کشور و پاکیزگی محیط زیست تلاش کنیم و این کار با کاشت درخت، در روز درختکاری میسر خواهد شد؛ هریک از ما در قبال پاکیزگی محیط‌زیست و افزایش اکسیژن هوا، مسئول هستیم، پس بیایید با کاشت و رسیدگی به درختان شهرمان را زیباتر سازیم.

اصلانی در حاشیه برنامه ضمن اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان، افزود: یکی از نقاط قوت کشور ایران، قوی بودن مردم این کشور است و این نقطه‌ قوت در تاریخ، زبانزد جهانیان شده است؛ رویداد‌هایی چون جنگ دفاع مقدس این قدرت را به مردم جهان نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان ما برعکس خواسته‌های دشمنان، باید با قدرت تمام در کلاس‌های درس خود حاضر باشند؛ زیرا رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که اگر خطری دانش‌آموزان کشور ما را تهدید کند، عوامل این خطر به مجازاتی سخت، دچار خواهند شد؛ پس شما نیز از دشمن و فتنه‌های آنان نترسید که کاری از پیش نخواهند برد.

در پایان مراسم درختکاری نیز، از کادر مدرسه ستایش تقدیر و تشکر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار