مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

ترویج مکتب مهدوی از ماموریت‌های مهم آموزش و پرورش است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش ترویج مکتب مهدوی و تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی و آشنا و مانوس با این مکتب سعادت‌بخش است.

کد مطلب: ۱۳۵۴۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ترویج مکتب مهدوی از ماموریت‌های مهم آموزش و پرورش است

علی موحدی صبح امروز در مراسم جشن نیمه شعبان در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش اظهار کرد: بخش عظیمی از آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) هست.

وی با تقدیر و تشکر از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری با نظام تعلیم و تربیت، گفت: انقلاب اسلامی بر پایه آرمان‌های مهدوی پایه گذاری شده است و بخشی از رسالت آموزش و پرورش، ساختن جامعه‌ای برای رسیدن به این آرمان است.

موحدی با بیان اینکه حکومت انقلاب اسلامی با هدف زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) تشکیل شد، افزود: این ماموریت مهم، مقدس و راهبردی باعث مصونیت ایران اسلامی در مقابل نقشه‌های دشمنان در ۴۴ سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت باید بر اساس چشم انداز ظهور باشد، تصریح کرد: تمامی برنامه‌های فرهنگی باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد و مشکلات را آن‌گونه که شایسته جامعه مهدوی است ببینیم و برای حل آن اهتمام بورزیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: زندگی خوب و واقعی در پرتور ظهور امام زمان(عج) اتفاق می‌افتد و جامعه تعلیم و تربیت باید چشم انداز حکومت مهدوی را فراهم کند و مقدمات ظهور را به عنوان رسالت خود قلمداد کنند.

موحدی با بیان اینکه آرمان نظام جمهوری اسلامی، آرمان مهدوی است، گفت: اگر چراغ ظهور به زندگی نتابد، راه و چشم‌انداز نظام جمهوری اسلامی را گم می کنیم و هدف مهمی را که برای انقلاب اسلامی داشته‌ایم فراموش می کنیم، بنابراین باید مقدمات ظهور را فراهم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن برای ایجاد اختلال در جریان آموزش و تربیت، فتنه جدیدی را که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جنایت است، را شروع کرده اما انشالله این فتنه نیز با هوشیاری مردم، شکست می‌خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار