قائم پناه:

ادبیات دفاع مقدس در کانون توجه قرار دارد

خبرگزاری پانا:کارگاه بررسی شعر و اندیشه با محوریت ادبیات دفاع مقدس با حضور یداله قائم پناه شاعر و نویسنده معاصر و دکترای دین و عرفان در خانه فرهنگ دولت آباد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۳۵۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، یداله قائم پناه نویسنده،شاعر، پژوهشگر و استاد دانشگاه در خصوص ادبیات دفاع مقدس بیان کرد: ترغیب نویسندگان، شاعران و هنرمندان برای تولید اثر در حوزه دفاع مقدس، آسیب‌شناسی ادبیات دفاع مقدس و ارتقای سطح دانش ادبی هنرمندان شهرری از اهداف برگزای کارگاه بررسی شعر و اندیشه در ادبیات دفاع مقدس به شمار می‌آیند .

وی با اشاره به نقش ادبیات در ارائه فرهنگ دفاع مقدس افزود: بدون شک اگر بخواهیم فرهنگی را به نسل بعد منتقل کنیم راهش جز ادبیات و هنر نیست .

وی در خصوص کارگاه بررسی شعر و اندیشه بیان کرد: خانه فرهنگ دولت آباد در راستای ارتقاء دانش و افزایش مهارت های ادبی شاعران جوان با ادبیات و سبک های ادبی زبان فارسی و شناخت رابطه بین دین عرفان کارگاه بررسی شعر و اندیشه را با محوریت رابطه بین دین و عرفان همزمان با هفته ی دفاع مقدس برگزار می کند.

قائم پناه تصریح کرد: این دوره ها به صورت کارگاهی برگزار و شعر خوانی از ابتدای خصوصیات شعر، وزن و... تدریس می شود و ویژگی سیاسی بودن شعر را بیان می کند.

قائم پناه ذکر کرد: در این دوره ها غالب، سبک، وزن شعر،تحولات تاریخی، اندیشه سیاسی و اجتماعی، دینی و مذهبی و... آموزش داده می شود.

وی در پایان با اشاره به این دوره ها بیان کرد: این دوره ها یکشنبه های هرهفته از ساعت 17 الی 19 با حضور علاقه مندان به برنامه های ادبی و عرفانی در این خانه فرهنگ برگزار می شود.

علاقه مندان جهت شرکت و ثبت نام در این دوره ها می توانند به خانه فرهنگ دولت آباد واقع در فلکه اول دولت آباد، خیابان دهخدا، شهرک وحدت، کوچه شهید رمضانی مراجعه و یا با شماره تلفن های 33748287-33747772 تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار