نخستین شهربازی شمال کشور در محمودآباد افتتاح می‌شود

محمودآباد (پانا) - مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ گفت در سال جدید، مدرن‌ترین شهربازی شمال کشور در سیمرغ محمودآباد افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نخستین شهربازی شمال کشور در محمودآباد افتتاح می‌شود

بابک کلانتری درباره افتتاح سیمرغ گفت: مجتمع سیمرغ با اعتباری بالغ بر ۵۴۰میلیارد ودرفضای۳۰هزار مترمربع با سرمایه اولیه درسال ۹۶ افتتاح شد.

مدیر سرای گردشگری افتخارات رمز موفقیت‌های خود را لطف خدا و برنامه زمان‌بندی دانست و افزود:در ۲۵سالگی به عنوان انبوه سازان برتر کشور معرفی شدم، در حالی که رویای بزرگی در سر داشتم.

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ با افزایش ۷۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱با مبلغ یکصد و چهل و پنج میلیارد تومان به کار خود ادامه دادم تا امروز خیره‌کننده نگاه گردشگران زیادی باشد.

مدیر سرای گردشگری اظهار کرد: در رابطه با فاز دو این مرکز شهربازی مدرن مجموعه، در سال نو ۱۴۰۲ بهره برداری می‌شود که شامل سالن سرپوشیده دانی لند که ۳۰ بازی در رده های سنی مختلف در خود جای داده، پردیس سینمایی، بولینگ، ماشین برقی، کشتی دزدان دریایی، سفینه هیولا و همچنین بزرگ‌ترین چرخ و فلک در استان مازندران که مخصوص بزرگسالان است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۲۰ نیروی کار و دعوت برای کار با ظرفیت ۸۰ نفر و پیش بینی برای حضور ۲۰۰ نفر دیگر می‌تواند بسیاری از مشکلات کاری و یا بیکاری در مرحله حساس از کشور می تواند به عنوان یک کارآفرین تاثیرگذار باشد.

مدیر مجتمع سیمرغ در راستای تکمیل پروژه از سوی ادارات و نهاد های مختلف خاطرنشان کرد: کمک‌های نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس و فرماندار محمودآباد در سهولت مشکلات مجتمع بی‌تاثیر نبوده و جا دارد از این عزیزان کمال تشکر را داشته باشم.

کلانتری اظهار کرد: در ایام عید ۳سالن سینما و ۳ فیلم در سه سانس برای مسافرین و شهروندان اجرا می شود.

دانش آموز خبرنگار: حدیث طالبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار