برگزاری نشست تخصصی - آموزشی روسای ادارات امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، روسای مراکز مشاوره، کارشناسان پیشگیری و کارشناسان خط ۱۵۷۰

تهران (پانا) - نشست تخصصی - آموزشی روسای ادارات امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، روسای مراکز مشاوره، کارشناسان پیشگیری و کارشناسان خط ۱۵۷۰ از ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه 1401 در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۳۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تخصصی - آموزشی روسای ادارات امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، روسای مراکز مشاوره، کارشناسان پیشگیری و کارشناسان خط ۱۵۷۰

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، نشست تخصصی - آموزشی روسای ادارات امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی روسای مراکز مشاوره، معاونین و کارشناسان پیشگیری و کارشناسان خط ۱۵۷۰ از ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این نشست تخصصی - آموزشی، کارگاه استانداردهای آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نشست هم‌اندیشی برنامه‌های سند مشاوره و آموزش فنی نحوه کار در جهت استفاده از خط ملی نماد برگزار خواهد شد.

همچنین در روز نخست این نشست کارگاه استانداردهای کانون یاریگران زندگی نیز برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی برنامه‌های امور تربیتی از سوی اکبر سرداری معاون امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش، برگزاری کارگاه آموزشی مداخله تلفنی همچنین برگزاری کارگاه استانداردهای گزارش نویسی و احصای راهبردهای عملیاتی برنامه سند مشاوره از دیگر برنامه‌های روز نخست این نشست در اصفهان خواهد بود.

گفتنی است در روز دوم این نشست تخصصی - آموزشی، نشست گروه‌های احصای راهبردهای نهایی و کارگاه استانداردهای «مدیریت مورد» و «نماد» همچنین ارائه الگوی استعدادیابی چندرگاهی و تدوین سکوی استعدادیابی برگزار می‌شود.

از سرفصل های دیگر برنامه‌های این روز، می‌توان به آموزش گام به گام مداخله در بحران و آموزش قانون حمایت از اطفال و نوجوانان اشاره کرد.

براساس این گزارش، در روز سه شنبه ۱۶ اسفندماه نیز اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و محمد عباسی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در این نشست حضور خواهند داشت و بعد از برگزاری یک پنل تخصصی، از پویش «مراقب خودت باش» و نقشه چارچوب همکاری‌های درون سازمانی رونمایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار