مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

مربیان پرورشی رویکرد تمام ساحتی را مورد توجه قرار دهند

مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در نشست با مربیان پرورشی در هفته امور تربیتی اظهار کرد: مربیان پرورشی مدارس در تدوین برنامه سالانه؛ رویکرد تمام ساحتی و اهداف برنامه درسی را مورد توجه قرار دهند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی رویکرد تمام ساحتی را مورد توجه قرار دهند

سلمان محمدی در مصاحبه با پانا ضمن گرامی داشت یاد شهدای دانش آموز ، فرهنگی و شهیدان رجایی و باهنر تاکید کردند که رویکرد ما در آموزش و پرورش باید آموزشی و مهارتی باشد .در سند تحول بنیادین شش ساحت تعریف شده است و مربیان پرورشی مدارس در تدوین برنامه سالانه؛ رویکرد تمام ساحتی و اهداف برنامه درسی را مورد توجه قرار دهند.

علی حسن نظری رئیس اداره کل فرهنگی و هنری استان کرمانشاه عنوان کرد: آموزش‌وپرورش به‌ویژه معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه‌هایی را تدارک دیده که ماحصل برنامه‌های پرورشی و فرهنگی در طول سال است که در این هفته ارائه می‌شود و مورد نقد و بررسی هم قرار می‌گیرد.

سرکار خانم اعظمی مربی تربیتی پیشکسوت نمونه استان در توصیه به مربیان تربیتی جدید الورود خاطرنشان کرد: اگر مربیان پرورشی با الگو برداری ساحت هایی که برای بخش تعلیم و تربیت دانش آموزان در نظر گرفته شده پیش بروند قطعاً دانش آموزان به اوج قله ها و موفقیت خواهند رسید.

در پایان این برنامه از مربیان تربیتی نمونه تجلیل به عمل آمد.

در ادامه قسمت‌هایی از گفت‌و‌گوی مسئولین و مربیان با دانش آموز خبرنگار پانا ارائه می‌شود، با ما همراه باشید.


دانش آموز خبرنگار: تبسم عطایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار