نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز؛

جوانان، سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز جوانان را سرمایه‌های ارزشمند این کشور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جوانان، سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان گفت: جوانان برای پیشرفت این مرزوبوم وظیفه بسیار سنگینی دارند و لذا در این راه باید با همکاری و همراهی یکدیگر بتوانند کشور را از همه لحاظ به اوج خود برسانند.

وی ضمن اشاره به اتفاقات اخیر دشمنان ادامه داد: با توجه به شواهد و قرائن موجود دشمنان از بصیرت ملت ایران در ۲۲ بهمن درصدد هستند و دوباره شکست خوردند و لذا در روز های پایانی سال نیز شعله فتنه فرو خفته و اغتشاشات ناکام خود را همچنان روشن نگه مداخله اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم اظهار کرد: امروز جریان معارض درصدد است و در کنار اغتشاشات عرضی و اختلالات معیشتی با پشتیبانی سنگین رسانه ای و کارگردانی پشت صحنه منافقین و با همراهی عناصر شکست خورده سیاسی التهاب آفرینی رسانه را به بهانه‌ی مسمومیت گروهی از دختران دانش آموز دو چندان کرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز افزود: در این راستا باید خیلی هوشیار باشیم چرا که مطالبه داریم و در این خصوص از دستگاه های امنیتی و انتظامی نیز انتظار داریم که هر چه سریع تر به روشن شدن این مسئله کمک کنند و همه موارد را مورد بررسی قرار دهند.

وی اذعان کرد: هدف دشمن از این غوغا سالاری رسانه ای، همراهی مشکوک عناصر داخلی و حامیان خارجی در اتهام زنی به نظام برای انتقام گیری از دانش آموزان و خانواده های آنان است ولی همچون اتفاقات قبلی دوباره توطئه های دشمن رنقش بر آب شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خاطرنشان کرد: ما به خاطر ملت عزیز ایران مخصوصا برای آینده سازان این مرزوبوم هر کاری انجام می‌دهیم و برای رشد و تعالی علمی، معنوی و مادی نخبگان و آینده سازان کشورمان از جان دریغ نخواهیم کرد.

وی در رابطه با جوانان گفت: جوانان آینده سازان کشور هستند چرا که خیلی از مردم همیشه گفته اند جوانان امروز همانند جوانان دوران انقلاب نیستند و ریزش بسیاری در این خصوص شده اما در این راستا با وجود اینکه ریزش های بسیاری شده بود اما رویش های زیادی هم انجام گرفت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز ادامه داد: باید در این خصوص کار هایی را انجام دهیم که بی جهت جوانان را از دست ندهیم چرا جوانان سرمایه های ارزشمند کشور هستند و آینده این کشور بدست این جوانان ساخته خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی جوان بسیار ارزشمند است و لذا امید است بتوانیم از جوانان این مرزوبوم به بهترین شکل مراقبت کنیم تا در آینده نه چندان دور شاهد بهترین رویداد ها بدست جوانان باشیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار