نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز تاکید کرد:

نقش غیر قابل انکار شهید مهدی باکری در امنیت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه، شهید مهدی باکری را فرماندهی نمونه از هر جهت عنوان کرد که به خاطر امنیت مردم و دفاع از مرزوبوم خود از جان خود گذشت.

کد مطلب: ۱۳۵۵۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش غیر قابل انکار شهید مهدی باکری در امنیت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی

سید محمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت یادواره شهیدان باکری گفت: حامیان و حافظان دین ۵ ویژگی بسیار مهم دارند که اولین ویژگی این است که خدا را دوست دارم و او ما را دوست دارد، ویژگی دوم متواضع بودن در برابر مؤمنین، ویژگی سوم سرسخت بودن نسبت به کافران، ویژگی چهارم مجاهدت در راه خدا و ویژگی آخر هراس نداشتن از هیچ ملامت گری است که همه حامیان و حافظان دین دارای این ۵ ویژگی هستند.

وی ادامه داد: شهید مهدی باکری فرماندهی بود که همه این ویژگی ها را داشت و فرماندهی بود که به خاطر امنیت مردم و دفاع از مرزوبوم خود از جان خود گذشت و لذا امروز بعد از گذشت سال ها یادواره این شهید سرافزار باشکوه تر از سال های قبل برگزار می‌شود چرا که طبق فرموده خداوند بدست آوردن این امتیازات علاوه بر پوشش انسان مرهون فضل الهی است که هرکس را بخواهد و شایسته ببیند می‌دهد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق ادامه دادن راه شهدا به خصوص شهید باکری را عطا بفرماید تا بتوانیم همیشه در راه پرافتخار و همیشه نورانی شهیدان قدم برداریم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار