به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان انجام شد؛

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با جوان‌ترین‌ کارمندان آموزش و پرورش این استان

تهران (پانا) - در آستانه سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با جوان‌ترین‌ کارمندان اداره آموزش و پرورش این استان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با جوان‌ترین‌ کارمندان آموزش و پرورش این استان

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر امروز به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان با تعدادی از جوان‌ترین‌ کارمندان اداره آموزش و پرورش این استان دیدار کرد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام، روز جوان را به فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران تبریک و تهنیت گفت و در گفت وگو با پانا بیان کرد:«امید داریم آینده نظام جمهوری اسلامی به دست جوانان این مرز و بوم بیش از پیش درخشان‌تر شود.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه این دیدارها، با یکی از کارمندان پیشکسوت اداره آموزش و پرورش این استان نیز ملاقات کرد.

وی در تشریح فلسفه این اقدام، با استناد بر فرمایش مقام معظم رهبری، اذعان کرد:« بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب، جوانی به سن و سال نیست؛ بلکه هرکس دارای روحیه سرزنده و پرنشاط باشد، جوان محسوب می‌شود.»

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار