رویداد سالم پیرشویم به میزبانی آموزش و منطقه ۱۳ برگزار شد

تهران (پانا) - رویداد «سالم پیر شویم» در قالب یک کارگاه علمی- عملی ویژه گروه سنی بالای ۶۰ سال پهنه شرق تهران با حضور استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سالن آمفی تاتر نگارخانه شرق تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
رویداد سالم پیرشویم به میزبانی آموزش و منطقه ۱۳ برگزار شد

محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اینکه دوران سالمندی از دوران‌های مهم زندگی است که باید به آن توجه شود، گفت: بر این اساس، اجرای برنامه های آموزشی به منظور آگاهی بخشی درباره بیماری آلزایمر بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا، رویداد «سالم پیر شویم» با رویکرد ارتقای کارکردهای شناختی سالمندان ویژه مناطق ۴، ۸، ۱۴ و ۱۵ به میزبانی منطقه ۱۳ برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد، حدود ۹۰ سالمند، با بیماری آلزایمر، علائم آن و غربالگری ها و آزمایش های لازم برای مراقبت از سلامت مغز با ورود به دوره میانسالی و سالمندی آشنا شدند.

شهردار منطقه ۱۳، افزایش نشاط اجتماعی سالمندان، آگاهی بخشی در خصوص بیماری آلزایمر و افزایش مشارکت اجتماعی سالمندان از اهداف این رویداد دانست و افزود: پس از برگزاری رویداد، مجموعه ای از فعالیت ها و تمرین مغزی با توزیع کاربرگ هایی که موجب تقویت حافظه شده و می توانند در برنامه های روزانه خود قرار دهند، انجام شده است.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار