دانش‌آموز فعال حوزه اجتماعی:

طرح ایما بهترین راهکار برای تقویت روحیه خودباوری دانش‌آموزان است

تهران(پانا) - همیار معاون پرورشی دبیرستان فرهنگ عرفان و فعال حوزه اجتماعی منطقه۱۳ ، طرح ایما را یکی از برجسته‌ترین راهکارها برای تقویت روحیه خودباوری دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۲۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح ایما بهترین راهکار برای تقویت روحیه خودباوری دانش‌آموزان است

امیرحسین پرآذران بیان کرد: مهارت آموزی، ایجاد روحیه خودباوری و همکاری بین دانش آموزان یکی از اساسی ترین اهداف شورای دانش‌آموزی است که در قالب طرح ایما و در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی با هماهنگی مدیر دبیرستان برگزار شد.

وی افزود: متاسفانه در دوره شیوع بیماری کرونا، اکثر دانش‌آموزان اوقات فراغت خود را با تلفن های همراه گذرانده اند و به شیوه عملکرد فردی عادت کرده اند و وظیفه ماست که این شیوه نادرست و عادت غلط را میان دانش آموزان برطرف کرده و آنان را به کارهای دست جمعی سوق دهیم.

پرآذران در شرح طرح ایما گفت: در این طرح اداره یک روز مدرسه برعهده دانش آموزان خواهد بود و معاونین و معلمین برکار دانش آموزان نظارت خواهند داشت.

امیرحسین پرآذران در ادامه تصریح کرد: طی این روز دانش آموزان موظف هستند حل تمرین، تدریس و گفتمان سازی را در این روز در مدرسه عملیاتی کنند، همچنین مدیران، معاونین و معلمان نیز باید اهتمام بیشتری نسبت به این طرح داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار