نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

ارتباط بین مردم و مسئولان باید عاطفی و عقلانی باشد

ساری (پانا) - نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت ارتباط بین مردم و مسئولان باید عاطفی و عقلانی و بر اساس بضاعت باشد؛ به گفته رهبر انقلاب ، مسئولان باید به صورت ذاتی برای مردم انجام وظیفه کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط بین مردم و مسئولان باید عاطفی و عقلانی باشد

علی بابایی کارنامی در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود عنوان کرد: تا چند ماه آینده شاهد کلنگ زنی پروژه، بزرگراه از هفت تن راهبند تا شهرستان میاندرود هستیم؛ همچنین با همت فرماندار شهرستان میاندورود و مدیران دستگاه های اجرایی تا پایان شش ماه و یکسال آینده هم شاهد افتتاح پروژه هایی در سطح شهرستان میاندورود هستیم.

بابایی کارنامی ضمن اشاره به این موضوع که باید گذشته را رها کنیم و دربحث کار به آینده بپردازیم، عنوان کرد:مجلس در حال بررسی یکی از چالش های بزرگ دستگاه های اجرایی کشور که کسری بودجه می باشد است و ما امروز در جایگاهی هستیم که در حال جبران کسری بودجه سی چهل، ساله گذشته هستیم.

وی گفت:تنها راه نجات شهرستان های ساری ومیاندورود و استان مازندران، پرهیز از هرگونه اختلاف و هم افزایی است و هرکدام از مدیران دستگاه های اجرایی باید خودشان را ظرفیت کاری خود بدانند که اگر این اتفاق ها نیفتد باید نگران آینده باشیم.

دانش آموز خبرنگار: اسما اکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار