کارشناس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان:

جوانی، نقطه عطف زندگی هر انسانی است

بهارستان یک (پانا) - کارشناس جوانان، از برگزاری برنامه‌های متعددی برای ورزشکاران و نخبگان ورزشی خبر داد و جوانی را، نقطه عطف زندگی دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۲۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جوانی، نقطه عطف زندگی هر انسانی است

جلسه برنامه‌ریزی با هدف گرامیداشت هفته جوان با حضور ستار دارابی رئیس، طیب آزادپور، کارشناس اداره ورزش و جوانان و سایر مسئولین در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان برگزار شد.

دارابی، رییس اداره ورزش و جوانان، در این نشست ضمن اشاره به هفته جوان، اظهار کرد: این جلسه، برای آینده جوانان برگزار شده است و هدف ما برنامه‌ریزی برای داشتن زندگی بهتر برای جوانان است و این سازمان، برنامه‌های متعددی برای آنان در نظر دارد.

طیب آزادپور کارشناس جوانان، از برگزاری مراسم‌های مختلف در هفته جوان خبر داد و اعلام کرد: در هفته پیش رو که به عنوان هفته جوان نام‌گذاری شده است، سازمان ما با همکاری دیگر ارگان‌ها در نظر دارد که جشنواره اقوام ایرانی را برگزار کند تا نوجوانان و جوانان، با فرهنگ، آداب و رسوم و نوع زندگی اقوام ایرانی آشنا شوند.

وی در پایان، به چند مورد از برنامه‌های هفته جوان مانند تهیه اقلام جهیزیه برای جوانان، برگزاری اردوی ورزشی برای نخبگان ورزشی، افتتاح دفتر جوان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جوانان و... اشاره کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار