برپایی جشن نیکوکاری در بیش از 8 هزار مدرسه در استان فارس

شیراز (پانا) - به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، جشن نیکوکاری امسال در 58 پایگاه امدادی و معابر،100 پایگاه سیار، 430 مرکز نیکوکاری، 8 هزار مدرسه و از طریق درگاه‌های اینترنتی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی جشن نیکوکاری در بیش از 8 هزار مدرسه در استان فارس

مرتضی موصلی، ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت‌های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک‌های خود را اهدا می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از 14 اسفند ماه جاری و با شعار "هر روز عیدی دیگر است" همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می‌شود، افزود: این آیین امسال همزمان با سراسر کشور در 8 هزار مدرسه، 58 پایگاه امدادی و معابر، 100 پایگاه سیار و همراه 430 مرکز نیکوکاری استان برگزار می‌شود.

موصلی ادامه داد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس تعداد 400 هزار پاکت با کد QR، کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی اختصاصی هر شهرستان تهیه و در مدارس توزیع شده است و کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

وی افزود: مردم نیک اندیش استان فارس علاوه بر پایگاه‌های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند؛ کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #1*071*8877* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت 6037991899709376 و شماره حساب 0101273073000 که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار