بیانیه امور زنان وزارت آموزش و پرورش  در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا

تهران (پانا) - اداره‌ امور زنان وزارت آموزش و پرورش طی بیانیه‌ای اقدام اتحادیه اروپا را درخصوص تحریم وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه  امور زنان وزارت آموزش و پرورش  در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا

متن این بیانیه به شرح زیر است،

باسمه تعالی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سوره احزاب، آیه ۲۳

دشمنان قسم خورده ی ایران اسلامی از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی هر از چندی به فتنه انگیزی و رفتارهای خصمانه با فرزندان انقلابی این مرز و بوم پرداخته اند.
ملت شریف ایران‌ در طول چهل و چهار سال نشان داده است که در برابر دشمنی ها منسجم تر شده و هرگز در برابر عملیات ظالمانه استکبار سر خم‌ نکرده است و چون سیلی خروشان، با عزمی راسخ رو به جلو در حرکت است.
امروز اتحادیه اروپا نه تنها از حضور و حرکت میلیونی ملت شریف ایران در ۲۲ بهمن خشمگین شده بلکه با تحریم وزیر آموزش و پرورش مهر تاییدی بر رویکرد صحیح جناب آقای دکتر یوسف نوری در راستای آرمان های امام خمینی(ره)‌، شهدا و اجرای اوامر حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) در اجرای سند تحول بنیادین، زده است.
حضرت امام خمینی(ره)می فرمایند :
روزی که آمریکا از ما تعریف کرد معلوم می شود در ما اشکالی پیدا شده است.
ما به نمایندگی از جامعه بزرگ زنان آموزش و پرورش کشور ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، این حرکت سخیف اتحادیه اروپا را محکوم نموده و حمایت همه جانبه خود را از فعالیت های تربیتی، علمی و آموزشی وزیر محترم اعلام می داریم.

امور زنان وزارت آموزش و پرورش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار