مدیر آموزش و پرورش ملارد:

دانش‌آموزان، نقش مهمی در حفظ سنگرهای فرهنگی، هنری دارند

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، بیان کرد دانش‌آموزان، نقش مهمی در حفظ سنگرهای فرهنگی، هنری دارند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، نقش مهمی در حفظ سنگرهای فرهنگی، هنری دارند

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش‌‌وپرورش شهرستان ملارد، در اختتامیه مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی به تمامی تلاشگران و پاسداران اصول و ارزش‌های اسلامی و دانش‌آموزان، با اشاره به اهمیت وجود دانش‌آموزان در جامعه و مدارس گفت: دانش‌آموزان نقش بسیار مهم و پررنگی در حفظ سنگرهای فرهنگی و هنری دارند، زیرا مقام معظم رهبری بر کشف استعداد و توانایی دانش‌آموزان تاکید بسیاری دارند.

وی افزود: امروزه ما دانش‌آموزان موفق زیادی را در عرصه‌های قرانی، احکام، مسابقات فرهنگی و موسیقی داریم و باید قدردان زحمات بی‌وقفه دبیران و والدین آنها باشیم که فرصت داشتن حس استقلال و مدیریت را به دانش‌آموزان هدیه دادند.

تیموری در ادامه خبرگزاری پانا را عرصه‌ای تاثیر‌گذار در زندگی هر دانش‌آموزی دانست و بیان کرد: امروزه هر مدرسه یک خبرنگار دانش‌آموز دارد که این خبرنگاران در خبرگزاری پانا آموزش دیده‌اند که در حال فعالیت در مدارس و خبرگزاری پانا هستند.

وی در پایان تأکید کرد: توانایی دانش‌آموزان ملاردی بسیار افزایش‌ یافته و باید استعداد و توانایی آنها شکوفا شود زیرا منطقه ملارد در شهرستان‌های استان تهران دارای دانش‌آموزان موفقی در عرصه‌های خبرنگاری، عکاسی، قرانی، احکام، فرهنگی هنری و موسیقی دارند.

دانش‌آموز خبر‌نگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار