مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

آغاز جشن نیکوکاری از 14 اسفند؛ مدارس پایگاه نیکوکاری هستند

تهران (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: جشن نیکوکاری از چهاردهم اسفندماه در مدارس، مساجد و پایگاه‌های نمازجمع استان تهران همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۱۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جشن نیکوکاری از 14 اسفند؛ مدارس پایگاه نیکوکاری هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی با اعلام برگزاری جشن نیکوکاری از 14 اسفند ماه، افزود: همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری از چهاردهم اسفندماه آغاز در استان تهران همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: امسال پایگاه های نیکوکاری به مدت یک روز در سطح معابر برپا خواهد شد و همزمان با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق در میان کودکان و نوجوانان، یک روز در مدارس نیز شاهد برپایی جشن نیکوکاری خواهیم بود.

پرپنچی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته‌های پیش رو، جشن نیکوکاری را در پایگاه‌های نماز جمعه سراسر استان تهران برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با دعوت از مردم و خیّران برای حضور در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان در روزهای پایانی سال، عنوان کرد: پایگاه های سطح شهر، مساجد، مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تهران آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

وی تصریح کرد: همچنین مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستور #۱۲*، #1*021*8877*، شماره کارت شماره کارت2008_0000_9979_6037 و همچنین تلفن گویای 7355_021 و درج عدد 16 کمک‌های خود را برای خانواده‌های نیازمند واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار