در آستانه جشن‌های جشن نیمه شعبان؛

سرود «فرمانده سلام» رونمایی می‌شود

۱۰ هزار دانش‌آموزسرود فرمانده سلام را همخوانی کردند

قم(پانا)- سرود «فرمانده سلام» با همخوانی 10 هزار دانش‌آموز از قم و 14 استان کشور به عنوان اثر جدید گروه ماح «ملت امام حسین(ع)»، در آستانه جشن‌های نیمه شعبان رونمایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۱۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سرود «فرمانده سلام» رونمایی می‌شود

سرود «فرمانده سلام» نسخه جدید سرود «سلام فرمانده» به عنوان اثر جدید گروه ماح «ملت امام حسین(ع)»، روز جمعه 12 اسفند در آستانه جشن های نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان(عج) در شبکه 3 سیما رونمایی می‌شود.

این سرود به عنوان محصول جدید گروه ماح با نوای ابوذر روحی و همراهی گروه‌های سرود تهیه شده است که نماهنگ آن طی روزهای اول و دوم اسفند با حضور ۱۰ هزار دانش آموز از قم و 14 استان دیگر در مسجد مقدس جمکران ضبط شده است.

قرار است پس از رونمایی سرود فرمانده سلام، روز جمعه 12 اسفند در شبکه 3 سیما، نخستین همخوانی میدانی سرود، عصر روز نیمه شعبان در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران اجرا شود.

همچنین مقرر شده اجتماعات «فرمانده سلام» با همکاری شعب استانی گروه ماح در شهر‌های مختلف کشور برگزار شود که اولین اجتماع نیز در استان یزد خواهد بود.

نسخه نخست سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» در لنگرود است که با شعری از سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد.

تاکنون نسخه‌های بسیاری اعم از آذربایجانی، کردی، ترکی، عربی بحرینی، عربی عراقی، عربی لبنانی، پاکستانی، انگلیسی و فرانسوی از این سرود تولید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار