پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مناسبت هشتم اسفندماه، سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مناسبت هفته امور تربیتی

متن پیام سید امیرشوشتری به این شرح است.

هوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْاُمِّیِّینَ رَسُولًا مِنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ

وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَاِنْ کَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُبِین

اوست که در میان مردم درس ناخوانده، پیامبرى از خودشان مبعوث کرد تا آیات الهى را بر آنان بخواند و آنها را رشد و پرورش داده (از آلودگى شرک و تفرقه پاک سازد) و کتاب آسمانى و حکمت به آنان بیاموزد و همانا پیش از این در انحراف و گمراهى آشکار بودند.

زندگی مجال تربیت و هستی کلاسی است که همه لحظه ها و صحنه هایش، آموزگار تربیت انسان است. گذر ایام صدف روزها و شب هایی است که در پس یکدیگر آمدند و رفتند تا انسان خود را در هاله تربیت بارور کند و از خاک به افلاک ره سپارد.

در این میان نهاد ارزشمند امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر نقشی بی بدیل می آفریند. نهادی که به عزم و همت شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شد و دستاوردهای مقدسی همچون تربیت نسل جوان و انتقال ارزش های دینی، ملی، اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ... را به ارمغان آورده است.

اینجانب، هشتم اسفند، سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به همه همکاران فرهیخته و متولی تربیت در نظام تعلیم و تربیت کشور، به ویژه به همکاران ارزشمند حوزه پرورشی و فرهنگی تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری از این هفته به عنوان فرصتی مغتنم برای تعالی بخشی به فعالیت های تربیتی بهره مند شویم.

توفیق و عزت شما دغدغه مندان حوزه فرهنگ و تربیت را تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از درگاه احدیت مسالت می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار