معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

کاهش عملی آمار بازماندگان از تحصیل مستلزم مداخله به‌هنگام آموزشی برای دانش آموزان در معرض افت تحصیلی است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد کاهش عملی آمار بازماندگان از تحصیل مستلزم مداخله به‌هنگام آموزشی برای دانش آموزان در معرض افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کاهش عملی آمار بازماندگان از تحصیل مستلزم مداخله به‌هنگام آموزشی برای دانش آموزان در معرض افت تحصیلی است

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرزاز برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت شناسایی و ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم برای تمامی همکاران استان خبر داد.

رویا عسگرپور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با لازم دانستن اهتمام و توجه ویژه جهت شناسایی، نگهداری، حمایت و بازگشت کودکان بازمانده از تحصیل به چرخه نظام آموزشی اعلام کرد و گفت: کاهش عملی آمار بازماندگان از تحصیل مستلزم مداخله به‌هنگام آموزشی برای دانش آموزان در معرض افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل است.

وی ضمن تاکید بر احقاق حق آمـوزش کلیـه کودکان، در سایه عدالت آموزشی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی شناسایی و ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم به منظور آشنایی فرهنگیان استان با فرایند شناسایی و جذب سوادآموز صورت می گیرد که امیدواریم فرایند بازگشت به چرخه آموزش را برای این عزیزان تسریع کند.

معاون سوادآموزی استان افزود: همکاران جهت ثبت نام در این دوره الکترونیکی 20 ساعته می توانند به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار