رویداد کشوری حل مساله در قم برگزار شد

قم(پانا)- رویداد کشوری حل مساله (اتم) شامگاه جمعه با هدف شناسایی کنشگران مردمی در استان قم و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر دستگاه‌ها، فعالیت خود را در سالن بعثت خانه جوانان قم آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رویداد کشوری حل مساله در قم برگزار شد

رویداد اتم برگرفته از عبارت الگوها و تجربیات موفق با رویکرد مردمی در راستای حل مسائل است؛ این رویداد کشوری با هدف شناسایی افراد و کنشگران مردمی در استان قم شروع به کار کرد که طی گزینش‌های متفاوت ۱۰نفر از چهره‌های برتر و خلاق استان به این رویداد جهت واگویه کردن الگو‌ها و تجربه‌های موفق حضور پیدا کردند.

رویداد اتم با استفاده از ظرفیت و الگوی شناسایی کنشگران مردمی کمان، افرادی که در عرصه‌های گوناگون اعم از سلامت، آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد مردمی، فرهنگ و... توانسته‌اند مسئله‌ای را شناسایی و با الگویی مردمی و نوآورانه، مسئله را حل کرده و در جامعه ایجاد امید کرده‌اند، می‌پردازد.

رویداد فوق در ادامه برنامه تلویزیونی اتم می‌باشد و حالا کاروان اتم در سراسر کشور در حال سفر است تا اتم‌ها را شناسایی و معرفی کنند.

از ۳۱ اتم شناسایی شده در استان قم، ۱۰ اتم به رویداد دعوت شدند و به ارائه‌ی الگو و تجربه‌ی موفق خود پرداختند. از این میان ۳ نفر از اتم‌ها پس از داوری به رویداد کشوری دعوت می‌شوند و به رقابت با سایر اتم‌ها می‌پردازند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان و پیشرفت و آبادانی جامع منطقه‌ای در برگزاری رویداد فوق مشارکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار