جذب ۳ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال کمک مردمی در سال ۱۴۰۱ در هلال‌احمر

تهران (پانا) - رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت جمع کل کمک‌های مردمی جمع آوری شده در سال جاری توسط هلال‌احمر به ۳ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۳ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال کمک مردمی در سال ۱۴۰۱ در هلال‌احمر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در نشست مدیران ستادی و عامل استان‌ها که در آبادان در حال برگزاری است، گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ۴ هدف افزایش مشارکت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ داوطلبی، تامین منابع مالی در راستای اهداف از طریق مشارکت‌های مردمی، اقدامات بشردوستانه در راستای حمایت از آسیب دیدگان و تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص در راستای اهداف جمعیت هلال احمر را در برنامه کاری خود دارد.

وی در ادامه افزود: مهمترین اقدامات سازمان داوطلبان در سال جاری اصلاح فرآیند عضویت داوطلبانه در هلال‌احمر، جلب مشارکت‌های مردمی، تدوین آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، خدمات داوطلبانه، نگهداشت اعضا و داوطلبان، نشست هم اندیشی معاونین و روسای ادارات داوطلبان کشور در مشهد مقدس، تجهیز و توسعه بانک امانات تجهیزات پزشکی، تشکیل و توسعه مجامع خیرین استانی و طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور۲۰۲۰ محله محروم است.

سلیمی در ادامه با بیان اینکه زیر ساخت‌های مجازی جلب مشارکت‌های مردمی در سال جاری توسعه پیدا کرده است توضیح داد: راه اندازی کد دستوری #۱۱۲*، ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی بانکی در وب سایت جمعیت و انعقاد تفاهم نامه با psp‌های فعال و جمع سپاری مالی متناسب با نیازهای جمعیت از جمله این اقدامات بود.

سلیمی‌گفت: ۶۷ درصد کمک‌های مردمی جمع آوری شده در سال جاری توسط هلال‌احمر از طریق فراخوان‌های عمومی انجام شده، ۲۱ درصد این کمک‌ها از محل وقف و هبه و ۱۲ درصد از سایر روش‌ها انجام شده است، مبلغ ۳ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مجموع کمک‌های مردمی در فراخوان‌های عمومی و تخصصی و همچنین موقوفات، هبه و صلح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار