در دبیرستان دکتر سلطانی فارسان برگزار شد؛

نشست تجزیه و تحلیل سوالات کنکور و امتحانات نهایی دی ماه

فارسان(پانا)-جلسه تجزیه و تحلیل سوالات کنکور و امتحانات نهایی دی ماه در محل سالن همایش دبیرستان نمونه دولتی دکتر سلطانی شهرستان فارسان با حضور عوامل اجرایی دبیرستان و دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست تجزیه و تحلیل سوالات کنکور و امتحانات نهایی دی ماه

افسانه غفاری مدیر دبیرستان نمونه دولتی دکتر سلطانی در رابطه با برگزاری این جلسه به پانا گفت: این نشست به منظور توضیح و توجیه دانش آموزان در خصوص شرایط فارغ التحصیلی از دبیرستان ، تحلیل و تجزیه سوالات کنکور و امتحانات نهایی و داخلی دی ماه و آمادگی بیشتر دانش آموزان جهت شرکت در کنکور برگزار شد .

غفاری خاطر نشان کرد: یکی از مزایای تحلیل و تجزیه کنکور آشنایی با مباحث پرتکرار و نحوه طراحی سوالات این آزمون است که دانش آموزان متوجه می شوند سطح دشواری هر درسی چقدر بوده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت مدیریت زمان در برنامه ریزی دانش آموزان، جلسه کنکور و امتحانات نهایی، مطالبی در این نشست در رابطه با نحوه مطالعه اصولی، روانخوانی سریع، تحلیل و تفسیر تست ها برای دانش آموزان تشریح شد و از دانش آموزان خواسته شد تا با مطالعه اصولی کتب و تست زدن، از نقاط ضعف و قوت خود در دروس مطلع شوند و خود را برای شرکت در کنکور آماده کنند.

غفاری در ادامه، کلاس های فوق برنامه که از ابتدای سال تحصیلی در دبیرستان برای دانش آموزان برگزار شد را حائز اهمیت و کارآمد دانست و از زحمات دبیران مجرب آموزشگاه و تلاش بی وقفه آنان جهت ارتقا سطح علمی دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار