در سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت قرار گرفت

جانمایی مستقل املاک مازاد و پروژه‌های اولویت‌دار وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - جهت تنویر افکارعمومی و برطرف شدن نگرانی خیرین مدرسه‌ساز، اطلاعات املاک مازاد و پروژه‌های اولویت دار وزارت آموزش و پرورش با پیگیری دبیر خانه اجرایی مولدسازی وزارت آموزش و پرورش با جانمایی مستقل در سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت، بارگذاری شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
جانمایی مستقل املاک مازاد و پروژه‌های اولویت‌دار وزارت آموزش و پرورش

به گزارش دبیرخانه اجرایی مولدسازی وزارت آموزش و پرورش، با پیگیری‌های انجام شده در این دبیرخانه، جهت تنویر افکارعمومی و برطرف شدن نگرانی خیرین محترم مدرسه ساز، اطلاعات املاک مازاد و پروژه‌های اولویت‌دار وزارت آموزش و پرورش به تفکیک در سامانه مولدسازی دارایی‌های دولت بارگذاری شده است .

در این اطلاعیه آمده است: همانگونه که در اطلاعیه قبلی آمده است براساس ماده 6 آیین ­نامه اجرایی مولد سازی دارایی‌های مازاد وزارت امور اقتصادی و دارایی از طریق سازمان خصوصی ‌سازی مسئولیت اجرای مصوبات هیأت عالی مولدسازی دارایی ­های دولت موضوع بند 1 ماده 1 مصوبه را بر عهده دارد و دستگاه‌­ها صرفا معرفی کننده املاک هستند. بنابراین آموزش و پرورش همانند دیگر دستگاه­‌ها، درسومین جلسه هیات عالی مولدسازی درتاریخ 8 بهمن 1401 ؛تعداد ۵۲۰ دارایی (اموال غیرمنقول) خود را برای راه‌اندازی ۱۶۴۹ پروژه نیمه تمام خود که غالبا نیمه تمام خیری هستندد، جهت تکمیل در ازای مولدسازی املاک ارائه شده معرفی کرده است و دبیرخانه سازمان خصوصی‌سازی وزارت اقتصاد نیز در راستای شفافیت، املاک مازاد و پروژه‌های نیاز به تکمیل را در اتاق شیشه ای مولدسازی املاک مازاد قرار داده است. نحوه جانمایی اطلاعات در سایت تخصصی مولدسازی و درکنار هم قرار گرفتن دو لیست ( املاک مازاد + پروژه‌های نیاز به تکمیل) باعث ابهام در ذهن برخی مخاطبین و خیرین عزیز شده است و به نوعی مدارس خیرساز خود را در معرض مولدسازی فرض کرده‌اند، لذا با پیگیری‌های انجام شده و همراهی دبیرخانه مستقر در وزارت اقتصاد دو فایل از هم مجزا و در دو فضای مستقل قرار داده شده است.

در ادامه این اطلاعیه ضمن تاکید بر توجه به منزلت خیرین محترم و تکریم و تجلیل از خدمات ارزشمندشان، تصریح شد: اولویت این وزارت‌خانه در این مرحله، تکمیل و تسوبه نهایی پروژه‌های نیمه تمام بارگذاری شده در سایت مذکور که حجم قابل توجهی از آنها به پروژه‌های خیرین اختصاص داده شده است، خواهد بود. ضمن قدردانی از اهتمام و دغدغه خیرین عزیز و امتنان از صبر و شکیبایی این یاران همواره همراه، مراتب جهت رفع تنویر افکار عمومی و شائبه ایجاد شده که موجبات تشویش اذهان برخی مخاطبین به‌خصوص خیرین گرانقدر را فراهم کرده است، اعلام می‌شود.

در پایان ضمن تشکر ذکر این نکته مهم است که آموزش و پرورش در راستای تحقق عدالت تربیتی مصمم است فضای آموزشی ایمن و استاندارد مورد نیاز دانش‌آموزان را با حمایت دولت و ساماندهی املاک مازاد خود تأمین نماید لذا انتظار آن است با همراهی و کمک همه دستگاه‌ها ، رسانه‌های جمعی و مردم عزیز گام بزرگی در مسیر تحقق عدالت تربیتی مورد انتظار سند تحول برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار