تجلیل وزیر فرهنگ از حمید شاهنگیان در جشنواره موسیقی فجر

تهران (پانا) - حمید شاهنگیان آهنگساز، شاعر و از مدیران تاثیرگذار حوزه موسیقی انقلاب اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه سرود سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل وزیر فرهنگ از حمید شاهنگیان در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر، محمد اله‌یاری مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در سومین شب سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در برنامه ویژه سرود تهران در فرهنگسرای ارسباران حضور یافتند.

در این برنامه گروه‌های سرود ندای ثامن و رایت الزهرا در رده سنی نوجوان آثاری را اجرا کردند.

ندای ثامن قطعه‌های «ماه پشت ابر» و «سردار دلها» به سرپرستی عرفان جوادی و گروه رایت الزهرا به سرپرستی محمدرضا قلی‌زاده قطعه‌های «فردای روشن»، «همسفر ماه» و «راه فردا» را اجرا کردند.

در بخش بعدی این برنامه با حضور اسماعیلی و معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاد حمید شاهنگیان آهنگساز، شاعر و از مدیران تاثیرگذار حوزه موسیقی انقلاب اسلامی تجلیل شد.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ تا سوم اسفند ماه به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی برگزار می‌شود.

استان‌ها، نشست‌های پژوهشی، جشنواره جشنواره‌ها، سرود و بین‌الملل، جایزه‌های ترانه و موسیقی و رسانه از دیگر بخش‌های این رویداد هنری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار