وحیدی در گفت‌و‌گو با پانا:

همه سازوکارهای مولدسازی شفاف و روشن است

بسترسازی برگزاری انتخابات الکترونیکی باید پیگیری شود

تهران (پانا) - وزیرکشور گفت نگاه مصوبه مولدسازی اموال دولتی به بهره‌ور ساختن دارایی‌هاست به گونه‌‌ای که دارایی‌های غیرمولد باید مولد شوند؛ همه سازوکارها نیز شفاف و روشن است.

کد مطلب: ۱۳۴۸۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
همه سازوکارهای مولدسازی شفاف و روشن است

آناهیتا یاوری - احمد وحیدی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت، اظهار کرد: «این کار یک کار بسیار مهم است و نگاه آن به بهره‌ور ساختن دارایی‌هاست؛ دارایی‌های غیرمولد باید مولد شوند. این یک امر عقلانی است که باید اجرا شود و اگر کسی مخالف این حرف باشد باید سوال کرد که چرا مخالف هستید.»

وی افزود: «همه سازوکارها نیز شفاف و روشن است. همواره همه تاکید می‌کردند که پروژه‌های نیمه‌تمام یا امکانات اضافه دولتی که استفاده نمی‌شود و موجب ایجاد هزینه برای دولت است، باید مولد شود.»

وزیر کشور ادامه داد: «نمی‌دانم چرا جنجالی بابت مولدسازی درست شده است؛ مسلما مولدسازی باید با دقت و به صورت شفاف انجام شود و مورد تاکید است که این سرمایه‌ها باید برای کشور مولد باشد.»

وحیدی در خصوص اصلاح قانون انتخابات و احتمال الکترونیکی برگزار شدن انتخابات نیز گفت: «اصلاح قانون انتخابات امروز در مجلس مورد بررسی است؛ ما نیز لایحه‌ای به دولت ارسال کردیم و باید در دولت بررسی شود. ما وظیفه داریم همه بستر‌ها را فراهم کنیم. شورای نگهبان نیز ارزیابی خود را دارد و ما براساس نگاه آنها عمل خواهیم کرد. بسترسازی برگزاری انتخابات الکترونیکی نیز باید توسط ما پیگیری شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار