مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

دانش‌آموزان سرمایه‌های مهم و ارزشمند نظام اسلامی هستند

زنجان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان دانش‌آموزان را مهم‌ترین و سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست که در جامعه با تعامل مطلوب تاثیر گذاری فراوانی دارند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان سرمایه‌های مهم و ارزشمند نظام اسلامی هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در برنامه یاوران انقلاب با بیان اینکه سازمان دانش آموزی یکی از ۴ تشکل بسیار موفق استان است،گفت:تشکل سازمان دانش آموزی استان زنجان به همت مدیریت درست و تلاش همکاران در این سازمان،در سطح مدارس برنامه های خوب و قابل ستایشی اجرا می‌کند.
علی اسماعیلی ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب و گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) افزود:امروز در قالب تشکل سازمان دانش آموزی می‌گوییم که در مسیر انقلاب هستیم و آنچه از جان و مال و توان داریم در خدمت به نظام اسلامی خواهیم داد .
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه دانش آموزان سرمایه های مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی هستند،اظهار داشت:دانش اموز امروز با ویژگی‌های توانمندی،تیزهوشی و اهل ریسک بودن در جامعه و جهانی بسیار پیچیده از رسانه و فضای مجازی سیر می‌کند و با خصایص ویژه اش تعاملی بزرگ با جامعه برقرار می‌کند.تعاملی که پر از ظرفیت های تاثیر گذار است .
اسماعیلی با بیان اینکه امروز سالگرد فتح خیبر بابت مولا علی (ع)است گفت:در صدر اسلام دشمن در قالب قوم بنی اسرائیل و یهود در مقابل پیامبر و امام بزرگوار صف آرایی کرد و امروز نیز همین دشمنان در مقابل اسلام و نظام اسلامی مشغول طرح ریزی دسیسه و توطئه است و همه ما با دشمنان مقابله میکنیم.
وی ادامه داد:دانش آموزان با نگاه تیزبینانه و هوشیارانه خود،به دشمن،اجازه تاثیرگذاری را نمی‌دهند.

گفتنی است جشن یاوران انقلاب توسط سازمان دانش اموزی استان زنجان با حضور حدود ۹۰۰ دانش آموز دختر،روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار