شهردار پیشین تهران:

جوانان و نوجوانان امروز کشور، باید زندگینامه شهدا را سرمشق زندگی خود قرار دهند

تهران (پانا)- شهردار پیشین تهران، با اشاره به اینکه شهید ابراهیم هادی مصداق بارز یک مرد بود بر اینکه جوانان و نوجوانان امروز باید زندگینامه شهدا را سرمشق زندگی خود قرار دهند تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جوانان و نوجوانان امروز کشور، باید زندگینامه شهدا را سرمشق زندگی خود قرار دهند

پیروز حناچی، شهردار سابق تهران در حاشیه چهلمین سالگرد شهادت شهید ابراهیم هادی گفت: شهید ابراهیم هادی، برخلاف مردم عادی هیچ گاه از نقطه ضعف های رقیبان خود استفاده نمی کرد و حتی اگر می دانست یکی از دوستانش مشکلی دارد، هیچگاه آن مشکل را دستمایه شوخی قرار نمی داد.

حناچی بیان کرد: شهید ابراهیم هادی، نمونه بارز یک مرد اخلاقمدار و باایمان بود، او با تقوای والای خود بسیاری از جوانان و نوجوانان را به مسیر انقلاب اسلامی وارد کرده بود.

وی افزود: شهید هادی همیشه تمام حواسش به اطرافیانش بود تا کسی از او آزرده خاطر نشود.

حناچی ضمن عنوان حدیث مشهور حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) که فرمودند: اگر دین ندارید آزاده باشید، بیان کرد: آزادگی و جوانمردی عاقبت به‌خیری همراه می آورد و کسی که مانند شهید ابراهیم هادی جوانمرد باشد قطعا عاقبت به‌خیر می شود.

حناچی در پایان گفت: جوانان و نوجوانان امروز کشور عزیزمان، باید زندگینامه شهدا را سرمشق زندگی خود قرار دهند، تا با استعانت از خداوند منان شاهد پیشرفتی عظیم در آینده ایران اسلامی باشیم.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار