10 تُن خشکبار در جنوب تهران توقیف شد

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف 10 تُن خشکبار قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
10 تُن خشکبار در جنوب تهران توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هدایت بهرامی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی مقدار زیادی کالای قاچاق در انباری در محدوده خیابان فدائیان اسلام مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازدید کردند که در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد مشخصات این انبار و موجودی آن در سامانه انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در این عملیات 10 تُن خشکبار قاچاق کشف شد که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 25میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی از پلمب این انبار و دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و ادامه داد: از شهروندان هم می خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت محتکران و یا کسانی که به صورت قاچاق کالا وارد کشور می کنند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخورد های سریع و قانونی با متخلفان صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار