فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران:

کاروان «راهیان نور» بهترین بستر انتقال پیام شهدا است

شهرری(پانا) - فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران، کاروان «راهیان نور» را بهترین بستر انتقال پیام شهدا دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۶۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کاروان «راهیان نور» بهترین بستر انتقال پیام شهدا است

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران، در مراسم بدرقه اردوی راهیان نور دختران ناحیه دو شهرری، اظهار کرد: نسل جوان و نوجوان ما از زوایای مختلف هشت سال دفاع مقدس و دستاوردهای آن بی‌اطلاع است، که ما در کنار کتب درسی باید به شکل حضوری و در قالب کاروان‌های «راهیان نور» آنها را با مفاهیم جهاد، ایثار، شهادت و سلحشوری رزمندگان اسلام آشنا کنیم.

وی تصریح کرد: با حضور نسل جوان و نوجوان در این مناطق، تجدید بیعت با شهدا و انتقال مواریث ارزشمند ایام هشت سال دفاع مقدس به شکل شایسته انجام شود. جهاد و شهادت فرهنگ غنی و پرباری است که تکیه بر آن می‌تواند جامعه را از آسیب‌های مختلف در امان نگه دارد و ضروری است خانواده‌ها در کنار معلمان و مربیان پرورشی و آمادگی دفاعی، بستر و زمینه آشنایی بیشتر نوجوانان را با این گنجینه عظیم فراهم کنند.

سردار ذوالقدر در پایان افزود: هدف از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور، آشنایی با فلسفه جهاد در راه خدا، القای حس خودباوری، مسوولیت‌پذیری، تجدید خاطرات حماسه‌های رزمندگان اسلام، آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس؛ تجدید میثاق آنان با شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری شهدا، آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با آداب و فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این ارزش‌ها و این فرهنگ به نسل دانش آموز است.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار