دهقان در گفت‌وگو با پانا:

هرکجا که فشار دشمن بیشتر می‌شود، حضور مردم نیز بیشتر می‌شود

در چهل و چهار سال اخیر با وجود همه فشار‌ها، توانستیم رشد فوق‌العاده‌ای در عرصه‌های مختلف داشته باشیم

تهران (پانا) - معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت ملت ما، ملت بسیار هوشمند و هوشیاری است و هرکجا که فشار دشمن بیشتر می‌شود، حضور مردم نیز بیشتر می‌شود مردم اگر چه انتقاد‌هایی دارند، اما به خوبی درک می‌کنند که خواسته‌ دشمن این است که مردم را از صحنه بیرون کند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هرکجا که فشار دشمن بیشتر می‌شود، حضور مردم نیز بیشتر می‌شود

محمد دهقان در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «در چهل و چهار سال اخیر کارهای افتخارآمیزی صورت گرفنه است و با همه فشارهایی که بر کشور وارد شده است، ما نقاط درخشانی داریم که می‌توانیم از آن دفاع کنیم. حتما نقص‌هایی نیز داشته‌ایم و همه تلاش مسئولان کشور در این راستاست که نقص‌ها برطرف شود. بخشی از اشکالاتی که داشته‌ایم ناشی از فشارهای بیرونی و بخشی از آن به دلیل مسائل داخلی بوده است.»

وی افزود: «برخی از کشورهای قدرتمند اعلام کردند که اگر فشاری که در این سال‌ها بر جمهوری اسلامی وارد شده است، بر برخی از کشورهای قدرتمند منطقه اعمال و تحمیل می‌شد، شش ماه نیز نمی‌توانستند دوام بیاورند. ما در چهل و چهار سال اخیر با همه فشار‌ها توانستیم رشد فوق‌العاده‌ای در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی و کشاورزی داشته باشیم. دشمنان ما نتوانستند ما را به زانو دربیاورند. تحریم‌ها حتما اثر داشته و ضرباتی به کشور و مردم زده است اما توانستیم در بسیاری از زمینه‌ها خواست دشمن را ناکام بگذاریم. البته باید در نظر داشت که در این سال‌ها فشارهای زیادی نیز بر مردم تحمیل شده است.»

معاون حقوقی رئیس جمهوری بیانه کرد: «ملت ما ملت بسیار هوشمند و هوشیاری است و هرکجا می‌بینند که فشار دشمن بیشتر می‌شود، حضور مردم نیز بیشتر می‌شود مردم اگر چه انتقاد‌هایی دارند، اما به خوبی درک می‌کنند که همان دشمنی که فشارها را بر ما وارد کرده است، خواسته‌اش این است که مردم را از صحنه بیرون کند.»

دهقان با بیان اینکه برنامه دولت سیزدهم رفع مشکلات است، گفت: «در اغتشاشات اخیر با وجود اینکه مردم نسبت به مشکلات اقتصادی اعتراض داشتند اما به هیچ وجه به خواست رسانه های بیگانه همراهی نکردند. مردم امروز کاملا متوجه این موضوع هستند که توطئه دشمن واقعی است بنابراین حضور مردم در صحنه پرشور خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار