وحیدی در گفت‌‌و‌‌گو با پانا:

دانش‌آموزان باید با حقیقت ناب‌ و آرمان‌های بزرگ انقلاب آشنا شوند

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت جهاد تبیین برای دانش‌آموزان بسیار مهم است؛ آن‌ها باید با حقیقت ناب انقلاب و آرمان‌های بزرگ انقلاب و پیشرفت‌های کشور بیش از پیش آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید با حقیقت ناب‌ و آرمان‌های بزرگ انقلاب آشنا شوند

احمد وحیدی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «دانش‌آموزان عزیز ما امید آینده هستند؛ سازنده آینده ایران بزرگ هستند و امیدواریم به دست آن‌ها تمدن نوین اسلامی رقم بخورد. دانش‌آموزان هستند که باید کشور را به لحاظ علمی به جایگاه مرجعیت علمی در سطح جهان برسانند.»

وی اضافه کرد: «دانش‌آموزان برای ما سرمایه‌های اصلی و ظرفیت عمده آینده هستند.»

وزیر کشور افزود: «طبیعتاً ما باید در همه ابعادی که دانش‌آموزان احتیاج دارند در حوزه‌های پرورشی، علمی، سلامت و ورزش رسیدگی کنیم. حوزه‌های اقناع‌سازی در مورد سوالات و شبهاتی که ممکن است برای دانش‌آموزان ایجاد‌ شود، پیش‌بینی کنیم و پاسخگو باشیم.»

وحیدی گفت: «به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید حقایق انقلاب را تبیین کنیم؛ جهاد تبیین برای دانش‌آموزان بسیار مهم است تا بتوانیم آن‌ها را با حقیقت ناب انقلاب و آرمان‌های بزرگ انقلاب و پیشرفت‌های کشور بیش از پیش آشنا کنیم.»

وی ادامه داد: «برنامه راهیان پیشرفت نیز شکل گرفته است تا دانش‌آموزان را با دستاوردهای کشور آشنا کنیم که امیدواریم موثر باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار