به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی

«خانه خراب» در بیرجند به نمایش درآمد

بیرجند (پانا) - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت نمایش خیابانی «خانه خراب» به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای برقراری عدالت فرهنگی در نقاط مختلف شهر بیرجند اجرا شد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
«خانه خراب» در بیرجند به نمایش درآمد

سید علی زمزم با اعلام این خبر گفت: در دهه فجر امسال برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را در سطح استان اجرا کردیم که یکی از این برنامه ها اجرای نمایش خیابانی با عنوان «خانه خراب» بود که در راستای نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: نمایش خیابانی «خانه خراب» به نویسندگی «علی حمیدیان فر و جواد جعفری» و به کارگردانی «میثم صدرا» در سطح شهرستان بیرجند به اجرای عموم درآمد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: تئاتر خیابانی وجه تمایزش با تئاتر صحنه، ارتباط مستقیم با مردم و بدنه اجتماع است و از دغدغه‌ها، چالش‌ها و مشکلات مردم آگاهی دارد.

وی تأثیرگذاری و جلب اعتماد مردم را مهم‌ترین شاخصه‌ تئاتر خیابانی دانست و گفت: نمایش خیابانی، تئاتری کاربردی بوده که سعی دارد از طریق هنر و برجسته کردن مسائل جامعه، راه حل مناسبی برای رفع مشکلات ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار