دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برای حضور حماسی در راهپیمایی 22بهمن

بیرجند (پانا) - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از مردم خراسان جنوبی و تمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت کرد بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنه آوردگاه مراسم یوم‌ الله ۲۲ بهمن و رزمایش اقتدار و افتخار، «اتحاد ملی» را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برای حضور حماسی در راهپیمایی 22بهمن

در این اطلاعیه آمده است: بهمن، ماه دلدادگی عاشقانی است که با عشق به کلام و پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» خود را به خط خون و آتش زدند و واژه‌های «تکبیر و شهادت» را در همه جای این میهن معنا بخشیدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرافرازتر از همیشه با شعار محوری «ایران استوار - ۴۴ سال افتخار» شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی و انقلابی مردمی بوده که در پگاه روشن ۲۲ بهمن مطلع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق‌طلب شد.

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر بیرجند میدان شهدا، خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و میدان قدس است و ساعت ۹:۳۰ روز شنبه شروع می‌شود.

سخنران مراسم پایانی راهپیمایی در مرکز استان سید "محمد حسینی" معاون پارلمانی رئیس جمهور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار