معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

جشن بزرگ جوانه‌های انقلاب در سالن الغدیر سمنان برگزار شد

اجتماع چهار هزار نفری دانش‌آموزان شهرستان سمنان

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان از اجتماع ۴ هزار نفری دانش‌آموزان دهه نودی شهرستان سمنان در سالن الغدیر سمنان به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ جوانه‌های انقلاب در سالن الغدیر سمنان برگزار شد

علی اصغر حسنان در حاشیه برگزاری این برنامه، در گفت و گو با پانا با اشاره به اینکه جشن بزرگ جوانه های انقلاب با حضور گروه های کشوری و همچنین مجری توانمند بخش کودک، خاله شادونه برگزار شد، افزود: جشن بزرگ جوانه های انقلاب به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که حضور پرشور دهه نودی ها به تمام جهانیان نشان‌ می دهد که همچنان کودکان و نوجوانان ما در مسیر ایران و اسلام حرکت می کنند و آینده سازان کشور عزیزمان هستند، گفت: ان شاءالله در روز ۲۲ بهمن نیز همه ما شرکت می کنیم.

گفتنی است؛ در دهه مبارک فجر، اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان با برپایی جشن های متنوع در مدارس، اهداف انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان تبیین کرد.

قابل ذکر است؛ این جشن با حضور دانش آموزان دختر و پسر سمنانی برگزار شد و شامل بخش ها و آیتم های مختلفی از جمله سرود، نمایش، قصه گویی، مسابقه و اجرای برنامه های هنری مختص کودکان توسط گروه های کشوری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار