پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برای جشن ملی ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب

22 بهمن؛ شکوه قدرت خداوندی به دست مردم بزرگ ایران است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت گرامیداشت جشن ملی 44 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
22 بهمن؛ شکوه قدرت خداوندی به دست مردم بزرگ ایران است

متن پیام عادل خالقی به شرح زیر است:

والفجر، و لیال عشر

بدون تردید ۲۲ بهمن در حیات تاریخی و ملی کشور و راهبری سرنوشت ملت ایران به سوی حق و صلاح و فلاح، نقش بزرگی داشته است. جلوه و شکوه قدرت بی‌مثال خدای متعال به دست مردم ایران زمین نمایان گشت و این روزِ تاریخی و به یاد ماندنی پایان تحقیر ملت ایران و پایان سلطه جهنمی استکبار و استثمار و ظلم و جور حکومت دیکتاتوری پهلوی را رقم زد و وعدۀ خداوند محقق شد.

راهپیمایی بیست ‌و دوم بهمن به فرموده مقام معظم رهبری، مظهر اقتدار ملی است؛ اقتدار ملت ایران، حضور مردمی، اراده و عزم ملی مردمان ایران زمین است که مرد و زن و پیر و جوان، در همه شرایط و با وجود برخی کاستی‌ها و سختی‌ها به خیابان‌ها می‌آیند و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی(ره) به جهانیان اعلام کرده و وفاداری خویش را ابراز می‌کنند.

اکنون در 44 سالگی انقلاب اسلامی ایران، از مجموعه بزرگ آموزش و پرورش استان، همه فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز دعوت می‌کنیم به نام و یاد امام و شهیدانِ والامقام راه حق و حقیقت و با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در جشن ملی پیروزی و راهپیمایی 22 بهمن در جای جای استان پهناور سمنان، استوارتر و محکم‌تر از قبل حضور یافته و با خلق حماسه‌ای دیگر برگ زرینی به تاریخ پرافتخار این خطه از ایران اسلامی بیافزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار