مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳:

نمایشگاه اقوام ایرانی فرصتی برای تقویت هویت ملی تمام اقوام است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ برپایی نمایشگاه‌هایی چون نمایشگاه اقوام ایران اسلامی در آموزش و پرورش را موجب ایجاد فضا و فرصت تحقق تربیت تمام ساحتی و تقویت وحدت ملی اقوام گوناگون در سطح کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه اقوام ایرانی فرصتی برای تقویت هویت ملی تمام اقوام است

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۳ و به همت معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و همراهی مناطق نوزده گانه شهر تهران جشنواره وحدت بخش اقوام ایرانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری مشاور ریس جمهور، نجفی پازوکی؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش علیرضا کریمیان؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، معاونین آموزش ابتدایی و پرورشی و مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران از نمایشگاه این جشنواره، بازدید کردند.

سیدرضا میرزاده؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۳، در خصوص هدف از برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی گفت: چنین نمایشگاه هایی در آموزش و پرورش موجب ایجاد فضا و فرصت تحقق تربیت تمام ساحتی و تقویت وحدت ملی اقوام گوناگون در سطح کشور عزیزمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه منطقه سه تهران با عنایت به سند سیمرغ تحول که برش منطقه ای از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است هدف از میزبانی منطقه ۳ در برپایی این نمایشگاه را ایجاد فضا و فرصت مناسب جهت تحقق تربیت تمام ساحتی و تقویت وحدت ملی عنوان و اظهار کرد: منطقه ۳ آموزش و پرورش از پشتیبانی برنامه هایی همچون نمایشگاه اقوام ایرانی که مرتبط با سند ملی و بومی آموزش و پرورش است استقبال می کند.

گفتنی است در این نمایشگاه که با استقبال چشمگیری از سوی دانش آموزان و اولیای آنها روبرو شد، علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح موجب تبادل فرهنگ های قومی و بومی وتعمیق فرایند یاد دهی _ یادگیری درقالب تمامی ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار