معاون وزیر آموزش و پرورش:

مادران و همسران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند

اسلامشهر(پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در اسلامشهر، گفت مادران و همسران شهدا، اسوه صبر و استقامت هستند که در ادامه دادن راه شهدا از نقش بسزایی برخوردار هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مادران و همسران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی لطیفی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در جریان دیدار با خانواده شهید محرم اکبری‌نیا در شهرستان اسلامشهر، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند و در راه رضای خداوند متعال به شهادت رسیدند و نزد پروردگار روزی دارند.

وی افزود: مادران و همسران شهدا نیز اسوه صبر و استقامت هستند، که در ادامه دادن راه شهدا از نقش بسزایی برخوردار هستند و در نتیجه تربیت مادر و مدیریت پدر، این چنین فرزندانی تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

شهید محرم اکبری نیا بعد از پیرزوی شکوهمند انقلاب اسلامی و سقوط رژیم ستم شاهی به عضویت ژاندارمری درآمد و از این طریق مشغول خدمت به میهن شد تا اینکه پس از چند سال خدمت صادقانه در راستای برقراری و حفظ امنیت در خرداد ماه سال شصت و شش دردرگیری با اشرار سوداگر مرگ در منطقه تیاکوه یزد بر اثر اصابت تیر به بدنش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار