معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور:

فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، تمرین مهارت‌های زندگی است

ملارد (پانا) - معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور در مانور استانی یاوران انقلاب در ملارد بیان کرد فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، تمرین مهارت‌های زندگی است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، تمرین مهارت‌های زندگی است

رزمایش بزرگ یاوران انقلاب، با حضور و مشارکت ۱۲۰۰ دانش‌آموز دختر و همکاری سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران و مدیریت آموزش و پرورش ملارد، برگزار شد.

رحمت رضایی، معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور، ضمن اشاره به وجود خلاقیت در این مانور گفت: نظم و انسجام قوی در این برنامه مشاهده شد و تمامی برنامه‌های اجرایی، متنوع، خلاقانه و جذاب بود و با شور مضاعف شما اجرا شد‌.

وی تأکید کرد: فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی نظم‌پذیری در زندگی اجتماعی را به نوجوانان می‌آموزد و کار هنری و گروهی را به بهترین شکل نشان می‌دهد.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: در پس این صحنه‌های نمایشی، دانش‌آموزان تمرین همراهی و همدلی می‌کنند، با هم زیستن را می‌آموزند، در خلال این برنامه‌ها شما یاد می‌گیرید که در شرایط سخت چگونه رفتار کنید و به طور مثال نحوه چادر زدن و برافروختن آتش را برای رفع نیازها در شرایط مختلف بیاموزید.

رضایی افزود: مهارت جهت‌یابی، امداد و نجات، چادر زدن، گره‌ها، همه و همه به کار شما خواهد آمد، بنابراین تمرین مهارت‌های تشکیلاتی، به نوعی تمرین مهارت‌های زندگی است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار